Makijaż - Z zielonym akcentem

Witam
Dzisiaj mam dla was kolejny makijaż, w którym wykorzystałam bardzo ładny jasny zielony cień. Jest to makijaż wieczorowy, ale można uznać go za dzienny dla odważnych dziewczyn i nie tylko. Co prawda zdjęcia tego nie koloru nie oddają, ale musicie mi zaufać, że jest tam ten cień. W makijażu oczu można znaleźć również matowy ciemny zielony, ciemny bordowy i ciemną połyskującą brudną zieleń. Takie połączenie moim zdaniem, to mieszanka idealna na jesienną porę roku. Kolory oddają ten klimat, a oczy wydają się podkreślone, a spojrzenie przyciąga uwagę z małym kolorystycznym akcentem. Takie kolory możecie znaleźć w paletce MUR Flawless (Green Stars, Burgundy Nights, Barely Pink) oraz MUR Mermaids Forever (Prince, Land). Usta postawiłam na delikatny kolor, cielistą i lekko perłową pomadkę. Dodałam również sztuczne rzęsy, ale jeśli nie chcecie to nie są potrzebne. Mam nadzieję, że makijaż wam się spodoba mimo jakości zdjęć. Starałam się aby kolory zostały w miarę oddane. Zapraszam do komentowania.










Lista użytych kosmetyków:
Twarz:
baza pod makijaż - Catrice Prime and Fine Beautyfying Primer
podkład - Manhattan Easy Match Makeup 3in1 30 soft porcealain
korektor - Manhattan Wake up Concealer 001 naturelle
puder - Rimmel Match Perfection Silky Loose Face powder 001 transparent/ pod oczy - Bell Look Now HD powder
konturowanie - Bell Hypoallergenic Bronze powder 02
roż - Wibo Ecstasy Blusher 03
rozświetlacz - mySecret face illuminator powder Princess Dream
Oczy: 
baza pod cienie - L.A Girls Pro.conceal HD light ivory
cienie - MUR Ultra Eyeshadows Mermaids Forever i Flawless
mascara - Maybelline theFalsies Push Up Drama very black
rzęsy - Ardell Demi Wispies
eyeliner - Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner black
brwi - Golden Rose Puder do brwi 102 i 105
Usta:
pomadka - Wibo Gloss Tempation 05

5 komentarzy:

  1. Piękny, bardzo mi się podoba, śliczne masz kości policzkowe kochana :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne makijaże robisz, jesteś mega utalentowana! :) Zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony akcent wpada bardziej w grafit ale pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozytywny i negatywny komentarz który zostawiacie pod postem. Czytam wasze opinie i staram się brać je do serca, aby rozwijać bloga. Piszę dla Was ;* ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.