Makijaż - Elegancja ze złotem i brudną zielenią/ II propozycja na święta

Witam.
Dzisiejszy makijaż to kolejna propozycja na zbliżające się święta. Do tego makijażu zainspirował mnie klimat jaki panuje co roku podczas uroczystej wigilijnej kolacji, a konkretnie widok pięknie ubranej zielonej żywej choinki. Cień na powiece jaki odgrywa tutaj pierwsze skrzypce to tak właściwie pigment który ma odcień brudnej butelkowej zieleni z drobinkami mieniącymi się starym złotem. Oprócz tego głównego koloru wybrałam także chłodne brązy, jasne złoto i ciepły odcień złotego brązu z drobinkami. Makijaż oczu wykończyłam dodając cienką czarną kreskę i naturalnie wyglądające sztuczne rzęsy. Do zieleni zazwyczaj pasuje róż, tak więc wybrałam szminkę z matowym wykończeniem w kolorze brudnego różu z domieszką fioletu. Nie jest to trudny makijaż do wykonania, a moim zdaniem idealnie wpisuje się w świąteczny klimat. Jest to typowy wieczorowy makijaż więc na taką okazję jak znalazł. Osobiście uwielbiam złoto na powiece, a z zielenią wygląda bardzo elegancko i przykuwa wzrok. Co prawda zdjęcia nie oddają tego koloru, ale i tak całość prezentuje się pozytywnie. Jestem ciekawa co wy myślicie o tej propozycji makijażu. Czekam na wasze komentarze.









Lista użytych kosmetyków:
Twarz:
podkład - Maybelline Fit Me! Luminous Smooth normal to dry 110
korektor - Manhattan Wake Up Concealer 001 naturelle
puder - Manhattan Soft Mat Loose Powder natural 1/ pod oczy - Bell Look Now HD powder
bronzer i rozświetlacz - Wibo 3 Steps to perfect face contour palette
róż - MUR Blusher NOW!
Oczy:
baza pod cienie - Eveline Art Scenic korektor 2w1 08 porcelain
cienie - MUR I heart Makeup Pink Fizz klik, MUR Ultra Professional Eyeshadow Flawless klik, MUR Essential Mattes klik, MUR Pure Pigments Rivalry
eyeliner - Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner black
mascara - Wibo Masbbara / Rimmel Lash Accelerator black
rzęsy - Ardell Baby Demi
brwi - Golden Rose Pudrowe cienie do brwi 102
żel do brwi - L'oreal Brow Artist plumper transparent
Usta:
konturówka - Wibo Nude Lips 3
szminka - Golden Rose Matte Lipstick Crayon 10

31 komentarzy:

  1. Makijaż jak zwykle przepiękny! Uwielbiam takie połączenia zieleni ze złotem - no i te przejścia wyglądają bardzo naturalnie i są świetnie roztarte :)) Ten makijaż pasowałby mi na Święta <3

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo ;) to jest najpiękniejsze połączenie i właśnie idealnie pasuje na święta.

      Usuń
  2. Cudowna propozycje, idealna na święta :D Gdybym tylko umiała to odwzorować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* umiałabyś, wystarczy trochę poćwiczyć i wyszedłby Ci z pewnością świetny makijaż.

      Usuń
  3. Pięknie się prezentuje! Zgadzam się z Natalią - idealny na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny makijaż i bardzo pasuje do Twojej urody:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nawet dobrze się czuję w takim makijażu :)

      Usuń
  5. Piękny makijaż, świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie, piękny wigilijny makijaż !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* taki właśnie makijaż mi się z wigilia kojarzy.

      Usuń
  7. Pięknie Ci wyszło! Super! :-) Ps. Obserwuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż, chciałabym umieć tak pomalować sobie oczy ! :)
    POZDRAWIAM, MALWA

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i precyzyjnie wykonany makijaż :)
    Uwielbiam takie odcienie szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) ja też uwielbiam takie kolory szminek.

      Usuń
  10. Na prawdę piękny makijaż! Genialne połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) też podoba mi się takie połączenie kolorystyczne.

      Usuń
  11. Bardzo ładny makijaż, ja niestety jestem lewa w tych sprawach :(
    Pozdrawiam bardzo serdecznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. na ogół nie lubię zieleni, ale trzeba przyznać, że u Ciebie wygląda świetnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie bardzo fajna propozycja, ja nie czuję sie dobrze w zieleniach kolor ładny miałam kiedyś cienie butelkowa zieleń ale nie nie czułam się w nim dobrze oddałam koleżance i bardzo mi sie spodobało jak wyglądała i czuła sie dobrze, bo najważniejsze to dobrze sie czuć w danym kolorze.
    Pazurki super! Lubię takie kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wiesz jak podkreślić swoją urodę, mimo że jak dla mnie za odważnie, ja wolę bardziej stonowane, to na kimś bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię zieleni na powiekach, za to złoto bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozytywny i negatywny komentarz który zostawiacie pod postem. Czytam wasze opinie i staram się brać je do serca, aby rozwijać bloga. Piszę dla Was ;* ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.