Makijaż - Smoky eyes z cieniem duochrome

Witam,
Mój pierwszy post będzie poświęcony mojemu makijażowi, który wykonałam na sobie. Użyłam bardzo ciekawego i dosyć nieoczywistego cienia z paletki Makeup Revolution Mermaids Forever. Paletka ta ma w sobie bardzo odważne i ciekawe zestawienie kolorystyczne. Cień który użyłam do stworzenia tego makijażu nazywa się "Enchant". W palecie jest dość jasnym odcieniem różu z domieszką bieli i wrzosu, ale to tylko pozory ponieważ na powiece jest mocnym fioletem z różowymi tonami, czyli coś podobnego do cieni duochrome. Wykorzystałam również cień "Prince" oraz "Mineral". Załamanie wykonałam używając brązu w dwóch odcieniach również z paletki tej samej firmy, a mianowicie Essential Mattes.  Mam nadzieję, że moja propozycja wam się spodoba. Dajcie znać w komentarzu!








Lista użytych kosmetyków:
Twarz:
baza pod makijaż – Catrice Prime and fine Beautyfying primer
podkład - L'oreal True Match 1.N ivory / Bell Illumi Corrector 01 Light Beige
korektor- Catrice Liquid camouflage 010 porcellain
puder- Avon CC colour corrector pearls / pod oczy: Bell Look Now HD powder
rozświetlacz- mySecret face illuminator powder princess dream
bronzer i konturowanie- Misslyn Pop It Up Barbados Babe!/ Hean Matte all day bronzing 505 jamaica sun
róż- Freedom Pro Blush Palette Pink&Baked
Oczy:
baza pod cienie- L.A Girls Pro.conceal HD light ivory
cienie- MUR Ultra Eyeshadows Mermaids Forever, MUR Redemption Palette Essential Mattes
rzęsy- Ardell Black 318
kredka na linie wodną - Golden Rose Dream Eyes eyeliner 426
tusz do rzęs- Maybelline lash sensational intense black/ Rimmel Lash Accelerator black
eyeliner- Maybelline Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner black
brwi- Pudrowe cienie Golden Rose 102 i 105
Usta:
pomadka- Bourjois Rouge Edition Aqua laque 01 Appechissant

Brak komentarzy:

Dziękuję za każdy pozytywny i negatywny komentarz który zostawiacie pod postem. Czytam wasze opinie i staram się brać je do serca, aby rozwijać bloga. Piszę dla Was ;* ;)

Obsługiwane przez usługę Blogger.